Co si myslí žáci a žákovský parlament

27.06.2013 11:49

 

Školní žákovský parlament hodnotí

Ve škole jsme všichni společně hodnotili letošní školní rok a celoroční soutěže. Všichni žáci jsme se soutěžemi a hodnocením spokojeni, pravidla jsou všem dětem jasná. S rodiči doma o soutěžích a jejich výsledcích hovoříme a jsme rádi, když získáme nějaký diplom nebo jiné ocenění. Šanci na výhru má každý z nás. Příští školní rok soutěžit zase chceme, protože je to zábava a vůbec nejde o to, kdo vyhraje. Jsme rádi, že celý rok nějaké akce jsou, aspoň se zabavíme a je to pro nás něco nového.

 

Co si myslím já

„Chci, aby soutěže dál byly, baví mě to, zasměji se a pravidlům rozumím. Je to spravedlivé. (Verunka)

„Jsem ráda, že se konají školní soutěže a zdá se mi hodnocení spravedlivé. Ještě bych si přála, aby se soutěž v malování konala ne ve Vanovicích, ale v Šebetově.“ (Adriana)

„Jsem moc ráda, když vyhraji nějakou cenu. V soutěži se vyznám.“ (Terka)

„Já si myslím, že by měly soutěže pokračovat. Soutěže jsou správné, nepodvádí se tam a radši chci diplom než jít do cukrárny.“ (Adéla)

„Já si myslím, že se soutěže správně hodnotí.“ (Vendula)

„Myslím si, že soutěže se hodnotí spravedlivě a rozumím tomu. Jsem rád, že se mým kamarádům daří.“(Robin)

„Uspěl jsem v atletické soutěži a mám radost. Hodnocení je dobré.“ (Honza)

„Jsem rád, že jsem se umístil na 2. místě ve sběru baterií. Hodnocení je spravedlivé a rozumím mu.“ (Daniel)

„Soutěže se mi moc líbí a baví mě, jsou spravedlivé, chci vyhrát aspoň diplom.“ (Oliver)

„Byla jsem na 1. místě ve vytrvalostním běhu a mám z toho radost. Je to spravedlivé.“ (Lucie)

„Soutěže jsou zábava a pravidlům rozumím. Do cukrárny nechci, diplomy jsou lepší.“ (Alex)

„Soutěžení mě baví, při běhání si procvičím nohy a se soutěžemi je sranda. Je to spravedlivé.“ (Nicol)

„Líbilo se mi běhání v lese a soutěže jsou dobrý a zábavný, spravedlivý. A ještě se mi líbilo skákání přes švihadlo.“ (Teošek)

„Nejvíc se mi líbilo skákání přes švihadlo.“(Michalka)