Kniha návštěv

Datum: 20.01.2013

Vložil: Občané Šebetova

Titulek: Ples pro děti či dospělé?

Blíží se doba zábav a plesů. První z nich je Školský ples, který se nám stal velmi oblíbený. Jenže... Víme, že řada lidí by se šla pobavit, ale zábavu jim, už i nám, kazí do nočních hodin povykující a poskakující děti. Ty stačí sledovat s otevřenými ústy, co kdo pije, vykládá, kdo s kým tancuje, atd. Rodičům je to zřejmě jedno, hlavně že se sami baví. Pro děti se koná každoročně maškarní karneval, na kterém se mohou vyblbnout do sytosti. Navíc kouření v předsálí není šťastná volba vzhledem k tomu, že je tam občerstvení a kabáty smrdí jako po čertech. Kdo chce kouřit, ať jde ven!!! Zajímalo by nás, jestli bude letos nějaká změna? Že by bylo lepší jít raději na Hasičský ples?

Datum: 21.01.2013

Vložil: Jiní občané Šebetova

Titulek: Re: Ples pro děti či dospělé?

Říkali jsme si, zda má cenu reagovat na anonym. Ač neradi, oplácíme stejnou mincí, avšak s upozorněním, že bychom se za svůj názor neměli stydět. Pokud se za něj stydíte, tak ho příště raději ani nepište.
Školní ples se nazývá školním plesem proto, že ho pořádá škola a mnozí jej chápou jako přátelskou oslavu školy. Školu samozřejmě navštěvují děti. Tyto děti mají rodiče, kteří je mají rádi, chtějí se s nimi bavit a seznamovat je v rámci možností i se společenským chováním. Součástí programu plesu jsou i různá vystoupení dětí z naší školy, která si připravují, aby návštěvníky plesu potěšily. Není to tedy otázka zda ples pro děti či dospělé, ale je to školní ples.
Pokud vám nejde o slušnou zábavu a příjemnou oslavu školy, ale jde Vám pouze o pití a pomlouvání (jak píšete), nejlépe anonymní, raději zůstaňte doma a ani na Hasičský ples nechoďte.
Jsme však rádi, že alespoň na něčem se shodneme. Tím je zákaz kouření v předsálí. Proto doufáme, že si všichni společně s dobrou náladou, pochopením a bez zášti školní ples krásně užijeme.

Datum: 29.01.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Dobrý den.Není důvod kritizovat organizátory za program nebo za rozhodnutí zakázat kouření ve všech prostorách kulturního domu.Sám jsem kuřák, ale naprosto souhlasím s tímto zákazem.S jednou věcí ale naprosto nesouhlasím a to je přítomnost dětí v pozdních nočních hodinách.Je pravda, že je to školní ples a děti tam mají svoje vystoupení, ale ať děti ukáží svoje vystoupení a potom prostě odejdou domů.Děti mají spoustu jiných příležitostí, jak se vyřádit.Mohou navštěvovat spoustu zájmových kroužků jako jsou hasiči, sokol, skaut atd.Speciálně pro děti se pořádá maškarní bál, takže nevidím jediný rozumný důvod, proč by měly děti bloumat po sále ještě ve 2.00 hod.Sám jsem byl svědkem, kdy dítě říkalo mamince v 01.30 hod že chce jít domů spát a ,,rozjetá,, maminka jí řekla, ať ještě vydrží.Někteří přispěvovatelé by se možná nad sebou měli zamyslet, potom by třeba zjistili, že školní ples není jen pro školáky a jejich rodiče, ale hlavně pro širokou veřejnost.Dovolil bych si upozornit, že spoustě lidí vadí přítomnost dětí v pozdních hodinách a to je prostě fakt.Stálo by za to se prostě občanů zeptat co jim vadí nebo nevadí a teprve potom zde psát něco o radosti a nadšení dětí apod.A podotkl bych také, že ples se samozřejmě pořádá kvůli zisku, který se investuje zpět např. do pomůcek atd.Ale ten zisk je ze vstupenek a z prodaného alkoholu a ten nám dělají dospělí a ne děti, takže je potřeba se zamyslet, jestli je opravdu nutná přítomnost dětí v tak pozdních hodinách.Děti jen a jen lítají po sále, bloumají a pletou se dospělým pod nohy.Sám navrhuji kompromisní řešení, aby děti vystupovaly např. ve 21.00 hod a ve 22.00 hod.ať prostě jdou spát a nechají bavit se dospělé.A dovoluji si upozornit, že jsme v tomto ohledu v širokém dalekém okolí výjimkou, ne-li raritou!!!!!

Datum: 31.01.2013

Vložil: Taky Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Můžu se zeptat, jak staré máte děti a v kolik hodin je ukládáte ke spánku? Moje děti by spíš mohly ukládat mě, a to nemají ve zvyku vysedávat u počítače do noci jako mnoho převážně městských dětí./Vlastně u něho nevysedávají vůbec, radši jdou ven a nebo do nějakého toho kroužku./ Takže výjimečně jim ponocovat dovolím, protože jim to nedělá žádný problém.Možná by stačilo, aby jste je nepovažoval za obtížnou havěť, ale malé lidi. Třeba by vám pak tolik nevadily...Jo a pokud chce dítě jít spát, tak by se mu mělo vyhovět hned, to je bez debat. A nezáleží na tom, jestli je deset večer nebo po půlnoci.

Datum: 31.01.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Tak za prvé, nikdo nikoho nepovažuje za obtížnou havěť!!!To nikdo neřekl ani si nemyslí, takže laskavě tady neprezentujte svoje dedukce a subjektivní názory!Nevím z jakého důvodu jste příznivcem setrvávání dětí na plese do pozdních nočních hodin, ale každopádně to vadí spoustě lidí! Jestli jste ve výchově svých dětí v tomto ohledu takto benevolentní, tak to je jen a jen vaše věc!Kdyby rodiče školáků byli alespoň trochu soudní vůči hostům co si přišli vypít nějakou tu sklenku vínka či něčeho tvrdšího, zatancovat si atd., tak by jistě odvedli své ratolesti po vystoupení domů.Proboha vy si opravdu myslíte, že je vhodné aby děti koukaly na to pití alkoholu dospělými?Na ty opilecké výstupy?Přestaňte myslet jen na sebe a optejte se ,,neškolních,,občanů co si o tom myslí!!!

Datum: 01.02.2013

Vložil: PŘÍTEL ŠKOLY

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Konec!!! Vraťme se na začátek. Školní ples je ples školy, školních dětí, jejich rodičů a PŘÁTEL ŠKOLY. Na to nezapomínejte! Pokud to neumíte přijmout jako fakt, nemáte tam co dělat a už vůbec ne to hodnotit. A jestli chodíte na ples se opíjet, pak můžete zajít vedle do hospody, nebo na jiný ples, kde žádné děti nemají důvod být. Takže už nechte těch diskuzí, je to věc školy, jak si ples zorganizuje a všichni, kdo na ples přijdou by to měli umět přijmout jako fakt, že to tak prostě je. Kdo je přítel školy, bude ples brát takový jaký je a nebude řešit a hodnotit rodiče školáků nebo organizátory. Možná byste se nad tím měl zamyslet a chovat se tak, aby se nikdo nemusel dívat na vaše opilecké výstupy. Ani dospělí.

Datum: 01.02.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Neodpustím si koment!Nešiml jsem si, že by na plakátech bylo něco o plese školních dětí! Tento výklad si osvojil ,,přítel školy,,opravdu prapodivným způsobem!!!Aby se časem organizátorům nestalo, že bude na plese jen hrstka rodičů s dětmi a pár ,,názorově podobných,, občanů.A pak se budou ptát, jaktože těch lidí chodí čím dál tím méně a méně?Odpověď je nasnadě......Ale to si samozřejmě výše jmenovaní chybu nikdy nepřipustí a budou to komentovat slovy: no lidi mají málo peněz, je vysoké datum, je hodně plesů v okolí apod.Přátelé školy, je načase respektovat širokou veřejnost a přestat tady obhajovat neobhajitelné!!!!!!

Datum: 02.02.2013

Vložil: PŘÍTEL ŠKOLY

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Než mít na plese takové Šebeťáky, tak raději jen tu hrstku rodičů s dětmi a pár "názorově podobných" občanů. Když nechápete a nepřijímáte školu jako celek, tak to je opravdu s vámi hodně smutné. Bežte raději do hospody a školní ples nechejte pro ty, kteří chápou smysl názvu "Školní". A nechejte to na škole a jejich organizátorech, jak to chtějí mít. Když tam děti chtít mít budou, tak je tam mít budou, když ne, tak nebudou. Ostatní veřejnost by to měla ctít a přijmout, že to tak je a když to nedokáže, tak ať si odejde. Asi jste si vždy prosazoval svůj nároz, ale jste na špatné adrese. Řekněte to jako námitku veřejně, aby se tím škola mohla zabývat a příští rok třeba udělala změnu. Takovéto anonymy si můžou přečít, ale nic s nimi nenadělají. Jsou to jen řeči slabochů, co se bojí za svůj názor.

Datum: 07.02.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Kdyby jste byl opravdu takový ,,přítel školy,, jak tu prezentujete, tak nikdy nevypustíte tyto nesmysly a bezduché bláboly!Tato stránka je veřejná kniha návštěv a byla zřízena pro veřejnost, aby se vyjadřovala k různým akcím pořádaných školou.Je úplně jedno, jestli se někdo podepíše nebo ne.Pokud ne, tak má k tomu zřejmě v této malé obci, kde každý každému vidí do talíře, svůj důvod.Svůj názor zde může ,,pověsit,, kdokoli a je na správci stránek a potažmo škole, jak názory vyhodnotí.Přestaňte tu laskavě psát, že je normální a v pohodě, aby děti litaly po nocích na plese!Neomlouvejte to tím, že je to školní ples a děti na to mají nějaký morální nárok!Nemají na to vůbec žádný nárok a je amorální zde tuto myšlenku jakkoli prezentovat!Zamyslete se nad sebou a začněte přemýšlet konstruktivně a v zájmu veřejnosti a hlavně těch malých dětí!Myslíte si, že je v zájmu dětí sledovat konzumaci alkoholu kýmkoliv?Pokud si myslíte, že většinový názor společnosti, že děti by neměly být tam, kde se konzumuje alkohol, je mylný a zastaralý, tak zvažte vyšetření své duševní kondice!Za názor, že se mají dospělí chovat slušně, bych Vás navrhl přinejmenším na nějaké prestižní ocenění, ale realita je opravdu úplně někde jinde!Ještě jednou bych si dovolil Vám připomenout jednu rovnici:Ples = nějaký výdělek/charita to opravdu není/ , Nějaký výdělek = prodej alkoholu , Prodej alkoholu = uvolněná morálka dospělých , Uvolněná morálka dospělých ale není rovna přítomnosti dětí!Dovolím si mluvit za pořadatele, že pokud by nebyly plesy nějakým způsobem výdělečné a šly by do záporných čísel, tak prostě nebudou a tuto skutečnost milý,,příteli školy,, konečně a definitivně pochopte!Je přinejmenším úsměvné, že přispěvovatelka ze dne 28.01.2013 nám tu moralizuje a káže, jak se dospělí opíjí na baru a chovají se nepřístojně a sama za přítomnosti a zraku dětí musela již v brzkých hodinách odtáhnout svého NECHODÍCÍHO manžela domů!!!Opravdu chcete, abychom šli tímto směrem a byli dětem takovým vzorem???Pokud ano, tak buďte doma Vy a přestaňte svůj zvrácený postoj vnucovat jiným!Milí přátelé školy, Vaše názory jsou zcela zcestné a odpovídají pouze úzkému názorovému okruhu, vymykají se všem morálním pravidlům většinové společnosti.Neexistuje jediné přijatelné vysvětlení Vašich ,,fundovaných,, argumentů a Vy to moc dobře víte.Nemůžu si pomoci, ale z Vašich názorů cítím jen a jen prospěchářství! /přeberte si to jak chcete :D /

Datum: 09.02.2013

Vložil: PŘÍTEL ŠKOLY

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Milý Šebeťáku, reaguji ještě jednou, ale pro tentokrát už naposledy, protože si přebíráte informace zde kýmkoliv řečené po svém a úplně jinak, než byly myšleny a doplňujete si je svými výmysly. Takže jakékoliv diskuze s vámi nemají cenu, protože vše převrátíte ku prospěchu svému a akorát dokážete urážet ty, co zde napíší svůj příspěvek. Nedivím se vám tedy, že raději vystupujete anonymně, neboť je mi jasné, že máte strach, co by si o vás kdo pomyslel. Nechávám vám tedy poslední slovo. Ale teď k věci.
Tak za prvé: Nevšiml jsem si, že by tu někdo kdy napsal, že je normální a v pohodě, aby děti lítaly po nocích na plese. To je jen vaše mylné pochopení toho, co tu kdo píše. Jsou tu jen názory lidí, kteří dokážou respektovat to, že jsou děti, které vystupují na školním plese, výjimečně dlouho vzhůru, ale to samozřejmě neznamená, že s tím tito lidé i souhlasí. Pouze umí přijmout děti jako součást plesu!
Za druhé: Souhlasím s vámi a s vaší rovnicí: ples - prodej alkoholu - výdělek a samozřejmě i s morálním názorem, který jak píšete je většinovým názorem společnosti a to ten, že by děti neměly být tam, kde se konzumuje alkohol. Přestaňte mě tedy urážet vaší poznámkou o mé duševní kondici!!!
Jestli to tedy dobře chápu, nelíbí se vám, že děti vidí, jak dospělí konzumují alkohol a předvádí tak na živo dětem, co alkohol vlastně dokáže. Mně se to také nelíbí a také nechci, aby se na to děti koukaly!!! Ale co s tím uděláte? Myslíte si, že tomu zabráníte, když těch pár školních dětí půjde z plesu včas domů? A co ostatní akce pořádané v obci, které jsou určené i pro děti? Na všech akcích je alkohol přítomný, jak píšete, je to zdroj výdělku, a na všech akcích je daleko více dětí, než na školním plese. Co třeba takový Dětský karneval pořádaný Sokolem a školkou, kde je dětí více než dost a dospělí nemají žádné zábrany v konzumaci alkoholu, i přesto, že je to v odpoledních hodinách? Co takové Pálení čarodějnic pořádané Hasiči, kde se pohybují děti a dospělí konzumují alkohol jak je jim libo? Co třeba každoroční Cyklovýlet pořádaný obcí, kde jsou děti také přítomny a sotva se nastoupí do vlaku, tak už místní občané Šebetova roznáší alkohol a při vlastní jízdě na kole se dělají zastávky u každé hospody? To vám přijde normální, když cyklista je zároveň účastník silničního provozu a konzumuje alkohol? To je správný vzor pro děti? … Myslím, že bych mohl jmenovat ještě další a další akce v Šebetově, kde jsou děti přítomny v daleko větším počtu, při kterých jde o výdělek, a dospělí si vesele kupují alkohol a ukazují dětem, co umí. Nehledě na to, že ve spoustě rodin se občas slaví a samozřejmě konzumuje i alkohol a děti to vidí. Pokud se vám tedy podaří izolovat děti od konzumace alkoholu dospělými, tak před vámi smeknu klobouk a ještě vám vlastnoručně vyrobím metál!!! Začínám vám fandit. Jako pořadatel máte trumfy v ruce a můžete začít třeba tím, že najdete jiný zdroj výdělku, než je alkohol, pokud budou na akci přítomny i děti. Já jsem jedině pro, když půjdu na nějakou akci a nebudu muset dětem vysvětlovat, proč si dospělí na každé akci kupují alkohol, proč se nemohou bavit bez něj. Myslím, že je na čase dětem ukázat, že se dá fungovat i bez alkoholu, než je izolovat z míst, kde se alkohol prodává. Na druhou stranu se děti tímto i učí, protože alkohol byl, je a bude vždy a dělat že neexistuje je nesmysl. Je třeba právě děti naučit zásady konzumace alkoholu a nejlépe se to naučí tím, když uvidí na dospělých, co alkohol všechno dokáže a jak alkoholu odolat. Praxe je totiž daleko cennější než teorie. To ale neznamená, že souhlasím s tím, aby to děti viděly, je to jen názor, že když už to vidí, může to být pro ně odstrašujícím příkladem.
Jo, a ještě za třetí: Čtěte si pořádně příspěvky a neurážejte!!! Schválně jsem si přečetl znovu příspěvek přispěvovatelky z 28. 1., a nic o morálce a kázání jsem nenašel. Pouze se ptá přispěvovatele, kde byl, když děti vystupovaly, jestli nebyl zrovna u baru. O nepřístojném chování nic nepíše, tak nevím, proč to tu píšete. A za to, že odtahovala nechodícího manžela domů, jí můžete jen poděkovat, protože aspoň přispěli k pořádnému výdělku na školním plese. Vždyť o to přece šlo, ne? A jistě nebyli jediní, poděkujte všem, kdo se aktivně zapojili do konzumace alkoholu, aby byl výdělek z plesu v kladných číslech. A předpokládám, že děti zajímalo úplně něco jiného, než to, jak je kdo opilý. Ty se bavily tancem a hudbou a poté tombolou.
Tak vy moralisto, máte šanci se ještě vyjádřit a sdělit své poslední slovo, já s vámi diskuzi končím. Považuji ji za zbytečnou, protože informace překrucujete. A jaký prospěch bych ze svých názorů měl mít, to opravdu netuším. Školní ples má své kouzlo právě proto, že je s dětmi a záleží jen na rodičích, jak dlouho je na plese nechají a jakým vzorem jim budou. A je jedno, jestli je ples ve večerních hodinách nebo odpoledne určený pro děti, dospělí když chtějí, dokážou alkohol konzumovat v jakoukoliv denní či noční hodinu, za přítomnosti dětí či bez nich. Já s tím nesouhlasím, ale beru to tak, jak to je a když se mi to nelíbí, tak prostě odejdu.
Ale pomalu se začínám těšit, že až půjdu na nějakou akci v Šebetově s dětmi, první na řadě je Dětský karneval, tak nebudou žádné děti (nejen ty ze školního plesu) vidět dospělé, jak konzumují alkohol. Věřím, že to bude vaše zásluha jako pořadatele, protože je přece veřejně nepřípustné, aby děti byly přítomny tam, kde se konzumuje alkohol. Hodně štěstí.

Datum: 10.02.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Jestli by někdo měl dostat metál za překrucování, tak jste to zcela bez diskuzí Vy!Opravdu jsem si nevšiml, že by se na ODPOLEDNÍM maškarním bálu, který je určen výhradně pro děti, naléval alkohol!Na večerní akci totiž děti nemají co dělat!Je výhradně pro dospělé!!!Opravdu jsem si nevšiml, že by se na hasičské soutěži ,,O pohár starosty,, rozléval alkohol.Je totiž pro děti.Také jsem si nevšiml, že by se při cvičení mladých hasičů rozléval alkohol.Opravdu jsem si nevšiml, že by se na skautských akcích rozléval alkohol a děti by tomu musely být přítomny!Opravdu jsem si nevšiml, že by někdo popíjel alkohol na táborech pro děti pořádaných skautem!Opravdu jsem si nevšiml, že by se někdo opíjel při výletech hasičů např. do aquaparku!Opravdu jsem si nevšiml, že by se rozléval alkohol při vypouštění balónků pořádaných školou!Opravdu jsem si nevšiml, že by někdo holdoval alkoholu v zájmovém kroužku ,,břišní tance,,.A mohl bych samozřejmě pokračovat.Styku dětí s alkoholem samozřejmě nejde stoprocentně zabránit, ale je třeba rozlišovat akce pro dospělé a akce pro děti!!!Jedině zodpovědní rodiče mohou rozlišit, co je akce pro děti a co už ne!Dětem je to šumák-ty jen atakují tu hranici kterou jim dovolíme!Akce, která je pořádána ve večerních hodinách a je zcela závislá na výdělku, nemůže být prostě už jen z principu určena pro děti!!!Pokud někdo nepochopí, že v našich místních podmínkách není jiný způsob, jak vydělat peníze než prodejem alkoholu, tak je těžké s ním cokoliv řešit!Myslím si, že není správné, aby se rozléval alkohol 13-14 ti-letým dětem v některých místních hospodách.Myslím že není správné,aby tyto děti seděly na zastávkách, u obchodu, za zdravotním střediskem, v Oboře, v parku a veřejně konzumovaly alkohol a bezostyšně kouřily!Ptáte se, co to má společné se školním plesem?Budete se divit, ale tam to všechno začíná!Rodiče dnes svým dětem dovolí věci, o kterých se mně jako dítěti ani nezdálo!Mohou si chodit kam chtějí, kdy chtějí a nedej bože upozornit rodiče, že jejich dítě někde kouřilo nebo že počmáralo zastávku nebo že pilo za zdravotním střediskem slivovici, kterou ukradlo doma rodičům.Oboří se na Vás neskutečným způsobem a vysvětlí Vám, že rodiče jsou oni a Vy jim nemáte co radit a pro příště se máte koukat jinam, protože by jste taky mohl přijít k úrazu!Všechno je jen a jen o tom, že rodiče dovolí ať už z dobré vůle nebo prostě jen z pohodlnosti svým dětem skoro vše!Možná si to kolikrát ty rodiče ani neuvědomí, ale prostě na některé akce děti nepatří! A tam patří např.plesy, zábavy,diskotéky.Tečka.Vaše třeba i dobré úmysly s dětmi na plese jsou zajisté velkorysé,ale naprosto nevhodné.Přestaňte zde prosím obhajovat jakkoliv myšlenku dětí na plese pro širokou veřejnost!Je úplně jedno, jestli se ty děti podílely nějakým způsobem na přípravách nebo že se těší na tombolu nebo jiné zástupné omluvy a výmluvy.Pro budoucnost dětí a vůbec nás všech je tento názor velice nebezpečný a já Vás žádám, aby jste ho v zájmu nás všech přestali jakkoli veřejně preferovat a lobovat za něj!!!Děkuji.

Datum: 11.02.2013

Vložil: Tahiťan

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

:D Tak jsem se dlouho nezasmál. Šebeťáku Ty jsi zabedněný ubožák... Ale pokračuj ať se zase zasměju. :D

Datum: 12.02.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Ahoj Tahiťane.Abych pravdu řekl, tak jsem čekal reakci nějakého tupého ignoranta jako jsi ty.Nechej si ty svoje infantilní reakce jinam.Pokud nemáš nic věcného, tak si sedni do koutku k pc a dál šmíruj co se kde píše, protože to jediné ti jde:D

Datum: 13.02.2013

Vložil: Mexičan

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Myslím si, že každý si svůj obrázek už udělal. Tímto bych chtěl správce těchto stránek požádat, aby všechny anonymní příspěvky u kterých nebude ověřena totožnost byly smazány a do budoucna tomu bylo také tak.,Domnívám se, že na slušných školních stránkách by neměl být dáván prostor vulgárním anonymům. Děkuji.

Datum: 14.02.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Milý pane nebo spíš paní....Vy si opravdu myslíte, že když se jednou přihlásíte jako Taky Šebeťák, pak zase jako Jiní občané Šebetova, pak jako Přítel školy, pak jako Tahiťan a naposledy jako Mexičan, že bude mít Váš názor nějakou větší váhu nebo že bude převažovat jak se říká na ,,kusy,,? Říká Vám něco IP adresa počítače?A co kdyby ji měli všichni ti výše vyjmenovaní stejnou....?:D /a neveřejnou ip adresu vynechte!/Lepší psát anonymně a zalogovat se pokaždé poctivě pod jedním nickem, než si vymýšlet jména jako Vy!!!Opravdu nevím, co jste tím sledoval-a , ale každopádně jak říkáte, takový člověk co takhle fixluje, nemá co dělat v legitimní debatě. Být správcem, tak bych Vám dal jednoznačně a nekompromisně ban na tyto stránky a doufám, že to také udělá.A pamatujte, nikdo není na internetu nezjistitelný jak si myslí!Nezaškodila by trocha sebereflexe a o slušnosti a férovosti vůbec nemluvím!!!

Datum: 14.02.2013

Vložil: PŘÍTEL ŠKOLY

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Já se za svůj názor nestydím a klidně se zveřejním, když to bude správce školy chtít. A vyprošuji si, aby jste mě míchal dohromady s Taky Šebeťákem, Jinými občany Šebetova, Tahiťanem nebo Mexičanem. Jsem PŘÍTEL ŠKOLY a tak jsem se i prezentoval. Má diskuze s vámi skončila již předtím, důvody jsem sdělil. Překrucujete informace, urážíte přispěvovatele a to je mimo jiné proti zásadám slušného chování - morálky. Tu tady prezentujete, jak je důležitá, ale začněte raději nejdřív sám u sebe. Asi vás ve veřejnosti Šebetova nebude taková většina, jak si myslíte. Také souhlasím s Mexičanem, aby se správce školy postavil proti vulgárním anonymům. Ty na stránkách školy, která je určená pro slušnou veřejnost, nemají co dělat. Na stránky chodí mimo jiné i děti, tak si to uvědomte. A pokud proti někomu nebo něčemu něco máte, tak to řekněte normálně a bez urážek. Ale to by byl asi pro vás nadlidský úkol. Prostě chcete být důležitý a v anonymitě je síla, že?
A ještě jedna věc pro upřesnění - rozlišujete akce pro děti a pro dospělé, ale k akcím určeným pro veřejnost - tj. pro děti, mládež, dospělé, seniory se záměrně nevyjadřujete (viz. pálení čarodejnic, cyklovýlet, pouť atd.). A PLES = AKCE PRO VEŘEJNOST. Nebylo napsáno ani pro dospělé, ani pro děti, ale sám jste prezentoval, že je pro širokou veřejnost. Tak si srovnejte myšlenky v hlavě a pak je tu prezentujte. Děkuji.
Věřím, že nikdo nemá nic proti příspěvkům na stránkách školy, ale měly by mít hlavu i patu. A hlavně, každý, kdo tu přispívá, by se neměl za svůj příspěvek stydět a veřejně se k němu i přihlásit. Já se nestydím a jsem připraven se odkrýt, když to bude správce stránek chtít. Předpokládám však, že vy připravený nejste a nikdy nebudete. Přeji vám hodně příznivců, protože to zatím vypadá, že tady jich moc nemáte a to vás předpoklávám pěkně rozčiluje. Ale říká se, že moudřejší ustoupí, proto já už pro tentokrát opravdu debatu končím a jako PŘÍTEL ŠKOLY se už přihlašovat nehodlám. A nemíním se přihlašovat ani pod žádným jiným jménem, takže vás tímto žádám, aby jste si přestal myslet, že jakákoliv anonymní odpověď na váš příspěvek je ode mě. Jsou tu i jiní lidé než já a ti také mají svůj rozum a svůj názor. Tak to berte tak jak to je a zkuste se nad tím zamyslet, než něco urážlivého odpovíte. Děkuji.

Datum: 14.02.2013

Vložil: Šebeťák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ples pro děti či dospělé?

Sledujete to tady teda opravdu poctivě, jen co je pravda.....:D:D, kdo to tady sleduje, tak si jednoduše poskládá proč.... Psaní o posledním příspěvku od Vás taky vyšlo vniveč...Já jsem zapomněl, musel-a jste reagovat na ta strašná spojení s tahiťany atd:DNechejte laskavě na mě, s kým si Vás budu spojovat nebo ne a hlavně podle čeho jsem tak usoudil....Buď se snažíte mě nějak vyprovokovat nebo jste na nějakých drogách?Akce pro širokou veřejnost je pro DĚTI jen v případě, že se NEBUDE konat ve VEČERNÍCH hodinách!!!To sousloví pro širokou veřejnost jsem použil proto, že to není žádná VIP akce a mohou se jí zúčastnit všichni dospělí, co se chtějí bavit!Než tady něco důležitě napíšete, tak si přečtěte co a jak jsem napsal a laskavě nic nepřekrucujte!Kdo tady proboha co překrucuje- to snad nemyslíte vážně????????Co sem pletete pouť a pálení čarodějnic???Na předpouťové a pouťové zábavě nemají děcka co dělat a pokud Vy necháváte svoje děcka na čarodkách do noci, tak si to tak dělejte pro mě za mě dál...Speciálně pro Vás ještě jednou a doufám ,že už naposledy-Čtěte důkladně, protože to může být pro někoho opravdu ale opravdu velmi složité k pochopení:D: DĚCKA by prostě měla jít z jakékoliv VEČER konané akce v nějakou rozumnou hodinu domů a to by měly hlavně pochopit a určit RODIČE!Pokud Vy taháte svoje děti na pouťovou a předpouťovou zábavu, na plesy, necháte je sedět do rána na čarodkách, na cyklovýletě je necháte lítat do noci, zatímco dospělí paří, tak je to Vaše volba!!!Tečka.A co tady pořád píšete o anonymech je taky k smíchu.Píšete zde celou tu dobu v anonymitě a budete někomu kázat o síle anonymity?????No to snad nemyslíte vážně?!Myslíte si, že si tady od nějakého anonymního ,,Tahiťana,, nechám nadávat do ubožáků??Co jste mu Vy řekl na jeho urážky?Samozřejmě že nic, protože odpověď je nasnadě....:D:D A až tohle dočtete,tak si laskavě vygooglete, co znamená vulgární slovo!!!!!!Jestli nějaké v mých příspěvcích najdete,tak se za něj předem omlouvám, v opačném případě si znovu nastudujte předmět Český jazyk.A když budete na tom googlu, tak tam zadejte slovo morálka, protože to také evidentně chybí ve Vašem repertoáru!A kolik příznivců mám?Budete se divit,ale fakt dost....Udělejte to jako já a začněte se ptát,třeba budete fakt hodně překvapený...!

Datum: 21.01.2013

Vložil: Občanky Šebetova

Titulek: Re: Ples pro děti či dospělé?

Nesuďte vztah jiných k vlastním dětem podle sebe a chování jiných dětí podle chování svých dětí, jestli nějaké máte.
Co by na vašem vykládání, pití a tančení mělo děti zajímat???
Stačí, když se budete chovat slušně a s dětmi nebude mít nikdo žádný problém!!! Ani vy. Nebo se za své chování před nimi stydíte??? Asi víte proč.

Datum: 11.01.2013

Vložil: lucie minxová

Titulek: škola 2013

Škola je senza je tam teké mnoho akcí a tak dále.

Datum: 05.01.2013

Vložil: Adéla Tesařová

Titulek: přání

Všem přeji krásný nový rok. Moc štěstí a aby se vám všem vše povedlo.

Záznamy: 61 - 80 ze 120
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Přidat nový příspěvek